2008. március 16., vasárnap

"Csodaszett" :-)))



20 megjegyzés:

Gree írta...

Nagyon harmónikus szett. Tetszik!!!

Luca írta...

Zsuzsi, szerintem neked ilyen színű a véred is, annyira te vagy!Gyönyörű lett. És lehet lopizni a kari ötletét, az én csodamedálomhoz ha egyszer kész lesz?
Teljesen kész vagyok tőlük...
Na abbahagyom!

LNóri írta...

Zsuzsi, nagyon jó ötlet volt ez a karkötő. Tök szuperül kitaláltad és gyönyörűre megcsináltad.
Imádom ezeket a színeket együtt és az egészet medálostul, karistul...

Bori írta...

Valóban csoda! Imádom, ahogy a medál színei és mintája visszaköszön a karkötőn!

Névtelen írta...

Találó név egy csodás ékszerhez. Gratulálok, nagyon szépséges lett!!!!

Bódisné Pichler Tünde írta...

Ez tényleg csodálatos lett! Sőt! Gyönyörű! :))))

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Nagyon köszönöm, most ez az ékszerem a szívem csücske!! :-)))

Luca! Megtiszteltetésnek veszem, ha lopod az ötletem :-)))

Puszi!!!

Dóra írta...

Zsu, ez tényleg nagyon ötletes és nagyon szépséges szett lett! Csoda csinos leszel benne :)

Betina Sandra Guelman írta...

wowwwwwwwwww
very nice!!!!!!!!!!

almona írta...

Tényleg csodás! Én is szívesen hordanám, nagyon jól sikerült!!! Gratulálok!

fszeva írta...

Találó a megnevezés, mert tényleg csodaszép!:)

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Köszönöm!!! :-))

Thank you Betina!! :-))

AgnesBeads írta...

Zsu! Ismét nagyot alkottál! Gyönyörű és tényleg Te vagy!

Timeyra írta...

Csodaszép! Nagy-nagy gratula, mindent leírtak már előttem :) Fantasztikus ötlet a kari hozzá:)

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Ági! Timeyra!

Nagyon köszönöm! :-))

Kata írta...

Nem csak a neve "Csodaszett"! Szó szerint csodás, pompázatos szett!!!!!!!!!!!!! :D

Roberta írta...

Zsuzsa, fantasztikus ez a kari, egyszerűen ámulatba ejtő:-))) Nem csoda, hogy most ez a kedvenc! Gratulálok!!!

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Nem tudok újat írni én sem csak azt, hogy csodálatos!!!!!!!!

Unknown írta...

Csodálatos, ötletes, egyedi!!! Nagyon tetszik!:)

Zsani írta...

Zsuzsiiiiiii, eszméletlen lett!!!annyira ügyes vagy, nagyon jól kitaláltad!!!!